Вітаємо Вас на нашому веб-порталі!
Субота, 23.11.2024, 02:41
Підписатись на новини | Реєстрація | Вхід | RSS

Львівська міська молодіжна громадська
організація "Пантеон наук"

         

Рекомендуємо
Дописи у блозі
Дисертанту
Конференції
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET CY-PR.com
Реклама
Пошук
Контакти
Вісник
Інформаційни вісник "Молоді науковці" - аналітичне видання про стан освіти, науки та бізнесу в Україні.

Заходи партнерів
Головна » 2011 » Лютий » 14 » Майстер-клас «Самореклама – двигун твого успіху»
17:03
Майстер-клас «Самореклама – двигун твого успіху»
Майстер-клас «Самореклама – двигун твого успіху»

Час і місце: 21 лютого, 16:00-18:00, кафедра маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка», IV корпус, аудиторія 429. 

Контакти: 096-820-75-85 (Мар’яна Сорока). 

Тема: РЕКЛАМА. 
Мета: Формування основ сутнісного розуміння реклами, як важливої складової процесу самореалізації.
Майстер: Сергій Трухімович, студія творчих ініціацій «CRESPO», автор практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».
Концепція: Образно кажучи, основні принципи реклами, це – фундамент майбутніх знань про рекламу, а у цьому фундаменті є наріжні камені – певні поняття, що дають змогу зрозуміти сутність реклами як такої. Власне на них і ставиться акцент під час майстер-класу.
В цілому пропонується перспективний, підприємливий та конструктивний погляд на рекламу — вільний від негативних стереотипів про неї. Погляд практика, котрий щодня займається створенням рекламних повідомлень.
Формат: «Театр одного копірайтера». Майстер-клас відзначається надзвичайною емоційною насиченістю – це досягається за рахунок використання тематичних історій (сторітеллінг). Інформація подається слухачам легко, доступно, невимушено.
Аудиторія: Майстер-клас буде цікавим для людей, котрі прагнуть дізнатися щось нове, хочуть реалізувати себе в суспільстві та покращити якість свого життя.
Люди, які розуміють, що добрі знання є суттєвою перевагою, і що сьогодні мало бути унікальним — слід вміти себе цікаво представити.
Перш за все майстер-клас для тих, хто тільки розпочинає знайомство з рекламою (студенти вишів, початкуючі рекламісти та бізнесмени), але також корисний і для тих, хто має початкову базу знань і прагне її систематизувати.

Учасники отримають:
1) Погляд на рекламу через призму методології, яка відповідає на питання «ЯК? І ЧОМУ?», щоб в результаті ефективніше оперувати фактами, котрі відповідають на питання «ЩО? ДЕ? КОЛИ?».
2) Засади системного, логічного і послідовного підходу до самореклами і реклами.
3) Розуміння місця і ролі самореклами у самореалізації.

Структура майстер-класу (тривалість 90-120 хв.):
1) Взаємозв'язок самореалізації і самореклами.
2) Дерево реклами – покрокова реалізація рекламних проектів. Перші ключові питання рекламної діяльності «ХТО МИ?» і «ХТО ВОНИ?».
3) Реклама як інструмент управління цільовою аудиторією. Схема управління.
4) Золота зірка бізнесу. Місце реклами в корпоративній структурі зовнішньої комунікації бізнесу.
5) Реклама і PR. П'ять ключових відмінностей.
6) Бліц-аналіз рекламного проекту.

Роздаткові матеріали: Подаються в електронному вигляді.


Категорія: Заходи партнерів | Переглядів: 1051 | Додав: fishk@
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Автоматизація електрообладнання мостових кранів