Майстер-клас «Самореклама – двигун твого успіху»
Час і місце: 21 лютого, 16:00-18:00, кафедра маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка», IV корпус, аудиторія 429.
Контакти: 096-820-75-85 (Мар’яна Сорока). Тема: РЕКЛАМА. Мета: Формування основ сутнісного розуміння реклами, як важливої складової процесу самореалізації. Майстер: Сергій Трухімович, студія творчих ініціацій «CRESPO», автор практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера». Концепція: Образно кажучи, основні принципи реклами, це – фундамент майбутніх знань про рекламу, а у цьому фундаменті є наріжні камені – певні поняття, що дають змогу зрозуміти сутність реклами як такої. Власне на них і ставиться акцент під час майстер-класу. В цілому пропонується перспективний, підприємливий та конструктивний погляд на рекламу — вільний від негативних стереотипів про неї. Погляд практика, котрий щодня займається створенням рекламних повідомлень. Формат: «Театр одного копірайтера». Майстер-клас відзначається надзвичайною емоційною насиченістю – це досягається за рахунок використання тематичних історій (сторітеллінг). Інформація подається слухачам легко, доступно, невимушено. Аудиторія: Майстер-клас буде цікавим для людей, котрі прагнуть дізнатися щось нове, хочуть реалізувати себе в суспільстві та покращити якість свого життя. Люди, які розуміють, що добрі знання є суттєвою перевагою, і що сьогодні мало бути унікальним — слід вміти себе цікаво представити. Перш за все майстер-клас для тих, хто тільки розпочинає знайомство з рекламою (студенти вишів, початкуючі рекламісти та бізнесмени), але також корисний і для тих, хто має початкову базу знань і прагне її систематизувати.
Учасники отримають:
1) Погляд на рекламу через призму методології, яка відповідає на питання «ЯК? І ЧОМУ?», щоб в результаті ефективніше оперувати фактами, котрі відповідають на питання «ЩО? ДЕ? КОЛИ?». 2) Засади системного, логічного і послідовного підходу до самореклами і реклами. 3) Розуміння місця і ролі самореклами у самореалізації. Структура майстер-класу (тривалість 90-120 хв.): 1) Взаємозв'язок самореалізації і самореклами. 2) Дерево реклами – покрокова реалізація рекламних проектів. Перші ключові питання рекламної діяльності «ХТО МИ?» і «ХТО ВОНИ?». 3) Реклама як інструмент управління цільовою аудиторією. Схема управління. 4) Золота зірка бізнесу. Місце реклами в корпоративній структурі зовнішньої комунікації бізнесу. 5) Реклама і PR. П'ять ключових відмінностей. 6) Бліц-аналіз рекламного проекту.
Роздаткові матеріали: Подаються в електронному вигляді.
|